Saturday 23 July 2011

My BFF forever.....

Gambar kat atas ni gambar aku dengan BFF aku....tp ade 2 org lg yg x de dlm gmbr...sbb diorng da start semester baru....
Yang belah kiri tue, nama die Aimi 'Aqilah...kitorng panggil die MiQi, singkatan pd Aimi 'Aqilah tu...
tp bunyi pun lebh kurng cam 'mickey' je kan??haha...xpe lah,,,yg pntg, die shbt aku yg best!!
Yang belah kanan tue, name die Nurul Izzati...time sekolah pnggil Zatek..tp die x ske...so, kitorng panggil die Zati je la...
aku jarang dpt hang out dgn kawan2 aku ni, sbb komitmen belajar...
Aimi jauh di Purdue, US tu...Zati dulu nun di utara, UniMap..tp now die da graduate da...
tp tetp la jarng jmpa jugk..
sbb kami tinggal di daerah yg berbeza di bumi Pahang yg makmur nie....

Ni BFF ak time sek men, time ak kat U pun, ak ade BFF gak....dan aku percaya, BFF ni kdg2 lebh dr sepuluh  org...sbb kte akan jmpa kawan karib di mana kite berada....
dan aku pasti, semua org pun mcm tu jugk..
bg aku, antara pasangan dan BFF, aku pilih BFF....
alasan die??? ntah...
no specific and logic reason pun.....haha

No comments:

Post a Comment