Wednesday 17 August 2011

Buat kuih raya......

Assalamualaikum...
aku nk cerita tntg pengalamn aku dan adik2 aku buat kuih raya...
actually, ni first time kitorng buat kuih raya sbb tahun2 sebelum ni just tempah kat org je.....
so, Ahad lepas kitorng satu family kluar g bandar Temerloh then g beli oven kat Panasonic Temerloh....
ade niat nk wat kuih raye, so kena la beli menda utama utk bakar tu..hehe

Hari ni cuti Nuzul Quran, ibu dan ayah aku pergi hospital lawat Mak Chek aku kat hospital..
so, kami 3 beradik, (aku, Dina dan Hakim) mula la operasi...
target hari ni nak wat 2 kuih je, Cornflakes madu dengan Almond London....


tgk, khusyuk giler Hakim gentel Almond London..
p/s : first time die dpt wat kuih raya sndiri..


ni hasil sebelum bakar, first tray utk dibakar...hehe


and last, inilah hasilnya....

walaupun x brape comey....kire ak dan adik2 aku berbangga gak la, dlm mase 4 jam, siap 2 jenis kuih..hehe
wat cornflakes madu x ingt lak nak amik gmbr...
ni pun kire ok la kan...hehe

ok, jumpa lagi nnti dekat other entry...>_<


No comments:

Post a Comment