Thursday 4 August 2011

Selamat berpuasa untuk semua...

Assalamualaikum kawan-kawan.................

Hari ni hari ke-4 dah berpuasa....(walaupun x sahur lg nie....)..ok2, kire da cukup 3 hr la berpuasa....
Aku baru ade mase nak share pengalaman aku berpuasa tahun ni...
sbb ada perbezaan....tidak seperti tahun2 sebelum ni....:D
Tahun ni aku bekerja dalam berpuasa....
waktu siang x bz...tp dlm dekt2 wktu berbuka...bz sgt...
nak pastikan 'guest' dpt minuman n makann dulu...(tnpa mengutamakan diri sndiri yg juga berpuasa ni...)

Kalau berpuasa kat rumah ke, kat U ke, pengalamn die same je....ready mknn dan air utk berbuka...
kemudian dudk dalam bulatan...mkn sama2.....
tp ble tgh bekerja ni....kite tengok org lain mkn dulu....
hanya sempat meneguk 2, 3 teguk air...kemudian sambung buat kerja semula....
itu semua hanya utk kepuasan pelanggan...
biar order mereka smpai tept pd masanye.... :(

Ni ragam aku dengan kawan2 aku sebelum sibuk buat order td...hehe


p/s : see, aunty pun join sekali b4 die balik td.....


p/s : with Ariff Mohamed (yg perasan die mcm Awal Ashaari) n Alyaa..............


p/s : we really have fun together
papepun, aku la tetp paling menyerlah kat gmbr atas ni...(see, bkn ke muka aku PALING bulat tu???hahaha)

10 Ogos nnti hr terakhir aku bekerja kat sini...gonna miss them....tp I need to stand with my family too.....(chewahh,,speaking lak..)
da lame sgt ak jauh di perantauan ni......
aku akan pulang jua nanti.....
Insya Allah...:)

2 comments: