Tuesday 9 August 2011

Hari-hari terakhir...:(

Hari-hari terakhir........................
Macam sedey je kan?? tapi memang sedey pun....
aku sedang menghitung hari meninggalkan tempat bekerja yg selama ni hmpir 8 bulan aku membanting tulang...
(x de la banting sgt pun..hehe)

But, I leave there for something good....
I'm coming home.....yay (betul ke ayt omputih aku ni ek...)
Now, waktu aku mula taip entry ni, da 12.08 am...means dah hr selasa....
hari Rabu ni lah hr terakhir aku bekerja....
walaupun ske hati nak balik umah...sedey tetp ada nk tinggalkn kwn2 kat sini.....huhuhu

KRR Subang Parade, situated at Subang Jaya, Selangor....
1 Disember 2010, aku mula berkhidmat sambil belajar, because I worked there as a practical student...


Gambar kat atas ni seme kawn2 kat Kenny...actually most of them adik2 aku..hehe

segala pengalamn yg aku dpt kat sini, akan aku gunekan sepenuhnye dlm industri...Insya-Allah,,
tp serius, ak akan rindukan Tasha, Fatin, Tiara, Leha...

but actually, will miss all of them....managers, Sir Muzamil, Sir Sham, Sir Shah, Sir Hairi (walaupn da resign), Miss Jay (walaupn slalu sakit jiwa dgn die,,haha), Miss Adibah...
x lupe jugk Miss Joanne (ex Area Manager), Sir Anbu (new Area Manager)
rindukan  Mak Cik Roslina, Auntie...

rindukan suasana busy, rindukan suasana bosan....
for the conclusion, EVERYTHING.....

Aku mula kerja awal Disember....ramai staf....hujung Disember, ramai yg da resign, sbb sambung study...
Ydaa, Nurul, Jima, Auzai, Kak Siti, zira, Along, Angah....


Hujung Disember, Tasha, Rashid and Mieza masuk keje...da ada kawn semula...:)
awal Januari, Afza n Nuar join the club.....:)

diikuti Zuhair, Naim........

Bulan 6, Kak Dila cuti bersalin....
Zuhair n Naim brenti pulak....
Afza n Rashid brenti sbb smbung stdy..
diikuti Nuar, Shapik, Mieza, Ila............

Arip n Ikhmal masuk keje buln Jun,,,tp Ikhmal da brenti....tinggal Arip je...
Faliq n Kak Ain masuk bln 5 sbg student praktikal....
Nuha ada, Umi ada, Kak Wan ada, Nawi, Fadli, Abg Khairi n Abg Bob pun ada....x lupe jugk Ucop...hehe
now pun ada 4 org staf baru lg....

Rabu ni, hr last ak ngan Alyaa...Nuha lak akan brenti Jumaat ni....
semua org dtg dan pergi....
KRR Subang Parade x kan fun lg da.....
sedey....:(

Tiara, Fatin, Leha n Tasha ade ckp, they gonna miss me...:)
ak senyum je.....
tp actually, aku sedey...diorng seme mcm adik2 aku je....
hbngn antara kami memg rapat....so, utk jauh dr mereka.....hati ni sedey....sgt2 sedey...
tp dimana ada pertemuan, disitu juga ada perpisahan kan?????

Huhu...sooooooooooooo sad....


dengan sebahagian mereka2 mereka yg akan aku rindui....really...:(

p/s: will miss them damn much!!!

1 comment:

  1. Tiara kate die nangis bc entry ak yg nie...
    sian die...huhu

    ReplyDelete