Sunday 14 August 2011

Meninggalkan segalanya disana.....................

Hari ni da hari Ahad....maksudnye, da 3 hari aku tinggalkn bumi Subang...tinggalkan mereka2 yg disana....
all my lovely friends...my dearest one....huhu
Orang yang ditinggalkan tidak merasa perit perasaan aku yang meninggalkan ni...
sedey nk tingglkn kawan2 yg da lebh 6 buln berkongsi rasa, berkongsi suka dan duka...
walaupun masa kami kenal tidak la lama mane...tp jangka masa tidak dpt mengukur, 
betapa eratnye hubungan kami...... :(


Hari last aku kerja, banyak jugk amik gmbr dgn dak2 ni...nk simpan 'sweet memory' dgn diorg.......


Tasha yg sedang sibuk closing....


Sempat lg dak 2 org ni posing kan....nice boots,, :)


Alyaa, aku n Sir Sham....


Sempat g posing walaupun tgh siap2 nk closing..


Merindui suasana di 'frontline'....i will,,,hmm


'Pak Cik' Faliq di utility yg sempat lg posing...haha


Cashier yg nk bergmbr je sokmo..keh3

Balik umah mlm tu da lmbt pun, hmpir 11.25 pm kot...gara2 'dimandikan'....
basah lencun baju kot..tp x pe, itu seme pengalmn dan kenangan yg x kan aku dpt lg pasni... :(

11 Ogos lepas, hr Khamis, aku dengan Alyaa g lg Kenny sblm kami pulang Jumaat esoknye...
bole lak kami wat buang tebiat, pakai baju kurung mase kuar tu...


tp, orait gak kan??hehe,,,ade ciri2 wanita melayu ape....















dengan Miss Adibah n kawan2 lain...


Tasha, Sir Muzamil, Miss Jay and aku...:)


and lastly, ni pic aku bergmbr kat Empire....nmpk comey kan????
haha, admit it! >_<

Aku pulang ke rumah dengan menaiki bas Metro, jam 8.30 pagi lg dr Subang....
seawal lepas sahur, aku da x tidur, sibuk kemas brg2...takut ade yg tercicirkn.....
tepat jam 12.35 tgh/hr, aku da sampai rumh....da mulakn hidup dirumah pulak...... :)


No comments:

Post a Comment